PPC reklamy

PPC (Pay Per Click) je vysoko nákladovo efektívny reklamný nástroj, ktorý je možné použiť na oslovenie cieľového publika na webových stránkach a vo vyhľadávačoch. Zaplatíte, iba ak niekto klikne na vašu reklamu, kontrolu však máte vo svojich rukách.

1/2

Je platená reklama, ktorá sa zobrazuje na základe kľúčových slov, ktoré vyhľadávajú Vaši potencionálni zákazníci v Google a iných vyhľadávačoch. Zaplatíte iba za to, koľko krát potenciálny zákazník klikne reálne na baner /text s Vašou reklamou.

PPC reklama prináša nových návštevníkov na váš web. Povzbudí k želanej akcii alebo osloví váhajúcich návštevníkov. Pritiahnete si viac zákazníkov.

Zvýšte svoje objednávky vďaka Google reklame.

Máte málo zákazníkov? Tak si predstavte, že Vás ľudia na webe nájdu práve vtedy, keď potrebujú vaše produkty a služby. Google im ako jednu z prvých možností ponúkne Vašu firmu. Nie je to šanca, ako zvýšiť predaj cez internet?

   

Kompletná správa Google AdWords. Vytváranie nových reklamných textov. Analýza používaných kľúčových slov. Vyraďovanie nevhodných kľúčových slov. Odborná konzultácia v akýmkoľvek problémom. Optimalizácia výdajov za reklamu na čo najlepší výsledok.

Navrhnem textové či obrázkové reklamy. Pripravím kampaň na spustenie. Súčasťou spravovania sú reporty (vyhodnotenia) kampane : náklady, impresie, kliknutia, CPC, konverzia a prekliky. Vyhodnotím výsledky kampane a report s výsledkami. Cena závisí od konkrétnych požiadaviek.

 

Vo vyhľadávacej sieti sa vaša reklama môže zobraziť na horných štyroch popredných pozíciách v hornej časti stránok Google a na partnerských weboch, ako aj na spodných troch pozíciách na prvej stránke (ak má vybrané kľúčové slovo vysokú konkurenciu).

 

Najzaujímavejšou stránkou formátu je to, že tento reklamný profil je dobre zacielený na ľudí, ktorí sa zaujímajú o služby alebo produkty, pretože ich hľadajú. To znamená: váš ďalší zákazník môže byť doslova jedným kliknutím.

© 2020 by BoraDesign

ppc reklama

  • Facebook